Těžba uhlí přesunula se v polovině roku z Nýřan do Tlučné. Nýřanský důl Krimich I sloužil dál jako výdušná jáma a nový důl tlučenský získal oficielní název Krimich II.
Třídění uhlí vodou (prádlo)
Škodovy závody si vybavily svůj důl nejmodernějším těžebním zařízením a jejich stroje se u nás předváděly zájemcům z celého světa. Staly se předvojem světoznámého výrobního programu báňského a energetického strojírenství v plzeňské Škodovce. Největšímu zájmu se těšil jeden z prvních elektrických těžních strojů se stejnosměrným motorem a Ward-Leonardovým soustrojím. Viz příloha č. 28.
Nejmodernější těžní stroj Škoda
Montáž nejmodernějšího zařízení
Denní těžba, která se vlečkou dopravovala na nádraží nýřanské a odtud se rozvážela zájemcům, činila 15 000 q.
Povrchové stavby na Krimichu II, těžní věž a hlavně vznikající halda zcela měnily vzhled obce. Tlučná hned na první pohled oznamovala, že se stala důlní obcí. Možno dodat, že občané tlučenští byli hrdí, že se u nás uhlí těžilo, vždyť na dole pracovalo mnoho místních občanů.
Rezervujte si celé hřiště jen pro sebe!